U příležitosti motocyklové výstavy (Motocykl Praha), která se bude konat 7. - 10. března 2013, Touratech se rozhodl nabídnout zákazníkům několik žádaných výrobků z kategorie "lifestyle", konkrétně oblečení pro volný čas. Hlavním požadavkem byla cenová dostupnost, nechtěli jsme vyrábět a prodávat trička z funkčních materiálů v cenových hladinách, které budou nedostupné pro širokou veřejnost. A současně jsme chtěli slušnou kvalitu a především moderní design ve stylu, který aktuálně používáme.
Výtvarník z divize naší společnosti, která se zabývá grafickým designem a předtiskovou přípravou, navrhnul celou sadu oblečení, ze kterého již jsou ve výrobě bavlněná trička (pánská i dámská - ta jsou s mírným přídavkem elastanu), mikiny a polo trička s límečkem. Sadu doplňuje motokrosový dres, ve kterém v letním počasí jezdí řada motorkářů i na velkých cestovních endurech. Design dresu byl poněkud odlišný, tam jsme chtěli především dynamiku a nezávislost na typu motocyklu. Ostatní oblečení z první série propaguje především cestovní enduro BMW R1200GS - a to nový, vodou chlazený model ale s cestovní výbavou a motorkářem při jízdě po nezpevněné cestě ve stupačkách. Další styly budou následovat, stejně jako další výrobky v nabídce, tohle je první série pro letošní jaro.
Výtvarník, který design navrhoval, je Antonín Urbánek, který pracuje v jihlavském studiu 20-20 Vision Graphics již řadu let na pouzici senior grafika a má za sebou stovky a tisíce realizací různých kampaní (komerční i nekomerční projekty). Další informace o studiu a jeho službách najdete na webu: www.2020.cz
Pro grafický návrh našich triček a dresu použil novinku, kterou studio pořizovalo v lednu letošního roku - grafický tablet Wacom Cintiq 24HD, který kombinuje LCD displej s grafickým tabletem pro výtvarné práce. Každopádně v tomto případě nejde o techniku ale o grafické cítění a tvůrčí možnosti člověka, tablet mu jen usnadňuje přenesení nápadů do digitální formy. Zejména design dresu je skvělý a zaujal i kolegy v Německu a momentálně jednáme o možnosti licencování nebo přímo prodeje hotových výrobků globálně prostřednictvím Touratech distribuční sítě.
To ale nebylo cílem - chtěli jsme nabídnout cenově dostupné a líbivé oblečení pro volný čas a hezký dres pro naše zákazníky, kteří jsou s Touratechem spokojení a chtějí dát najevo, že jim je naše značka sympatická a naše výrobky mají rádi. Dres jsme zadali do výroby s tím, že opět nepůjde o to nejlevnější řešení - vybrali jsme kvalitnější materiály i řešení úpletů na rukávech a límečku. Podobně trička a mikiny jsou z kvalitních materiálů se sítotiskovým potiskem.
http://www.tourat...c-199.html